LIVRAREA
BUCURESTI – in maxim 48h lucratoare* din momentul procesarii comenzii si predarii ei curierului, produsele vor ajunge in siguranta la tine. Poti opta pentru livrarea prin:
Global Express, singura optiune prin care poti opta si pentru plata in numerar. Livrarea prin Global Express are un cost de 11 lei pentru comenzi mai mici de 190 lei, gratuit pentru comenzi mai mari.
Sameday, easy box sau Fan Curier, iar costul transportului este de 15 lei pentru comenzi mai mici de 190 lei, gratuit pentru comenzi mai mari. Cu easy box, iti poti ridica comanda oricand, fara sa mai depinzi de telefonul curierului.
IN RESTUL TARII
Livrarea produselor se va face in maxim 48h lucratoare prin intermediul Sameday, easy box sau Fan Curier, in functie de ceea ce alegi tu.
In cazul produselor care nu sunt pe stoc, Biobeauty Concept S.R.L. isi rezerva dreptul de a conveni impreuna cu clientii sai termenul de livrare.
In contul de utilizator veti avea posibilitatea de a crea o alta adresa de livrare (in cazul in care doriti ca livrarea sa fie efectuata la o alta adresa decat cea din buletin).
Plata produselor comandate de pe www.biobeauty.ro se realizeaza in lei , OBLIGATORIU CU CARDUL in tara, pentru Bucuresti vezi optiuni mai sus.
RETURUL PRODUSELOR
In conformitate cu legislatia in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Folositi adresa office@biobeauty.ro, nu acceptam astfel de cereri pe canalele de social media.
Clientii nostri pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de curierat doreste.
Daca din orice motiv alegeti sa refuzati primirea coletului, costul transportului va fi suportat de dumneavoastra. Inlcusiv daca ati beneficiat de conditii de transport gratuit.
Conditiile acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa nu prezinte semne de folosire, sa aiba toate etichetele intacte, sa nu fie desigilate unde este cazul).
Datorita naturii delicate a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou, intrucat poate pune in pericol sanatatea cumparatorilor.
Biobeauty Concept SRL va inapoia contravaloarea produselor comandate in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit, din suma inapoiata se vor retine cheltuielile de transport suportate de biobeauty.
Buna ziua, livrati Si in UK? Si , daca da la Ce cost estimati livrarea produselor?
Multumesc!
Buna, Elena.da, livram si in UK, modulul DHL este instalat. Intrpdu adresa si ar trebui sa iti apara costul. Multumumim.
Buna seara, am o comanda #27493 din 27 noiembrie 2020 si apare În așteptare. Puteti sa-mi spuneti motivul ptr care nu este livrata?
Buna, Carla.
Ti-am raspuns pe mail.
Buna ziua. Livrati si in Danemarca? Daca da as dori sa stiu costurile
Buna, Ioana. da, livram, costul este undeva intre 62-65 lei, daca introduci adresa exacta se va afisa automat. Noua asa ne reiese din calcul.
Buna ziua. Puteti va rog sa afisati pe site si o poza cu ingredientele produselor? Faptul ca le descrieti in cuvinte pe cateva din ele nu ne ajuta in alegerea lor. Iar cautarea pe alte siteuri dupa o poza, inseamna risc si posibilitate de retur, ceea ce nimeni nu isi doreste. V-am trimis si mail in 3 jan si 18 jan dar din pacate nimeni nu raspunde. Va multumesc. Tudor
Imi spuneti, va rog, ce reprezinta acea taxa adaugata la total?
Va multumesc
Buna ziua,
Va referiti la TVA? El este inclus in toate preturile de pe site, nu se adaua la final, doar pe factura preturile sunt afisate diferit, pret fara TVA si TVA separat, pentru ca asa este legal.
Speram ca acest raspuns v-a lamurit.
Cum se procedeaza cand mi s-a gresit comanda? Mi s-a trimis alt toner dect cel comandat de mine. Nu vreau produsul gresit, vreau ce am comandat?
Buna, Victoria.
In primul rand ne cerem scuze pentru neplacerea creata.
Ne dai un mail pe adresa office@biobeauty.ro sau suni la 0768110863 si colegii mei te vor ghida pentru schimb.
Zi frumoasa!
Am scris mail dar pana sa postez aici nu mi-a raspuns nimeni.
Buna, Victoria,
Ne cerem scuze inca odata pentru neplacerea creata, mail-ul a fost primit luni, prima zi lucratoare dupa sambata si in 24h lucratoare ai fi primit un raspuns. Lunea este o zi aglomerata si probabil din aceasta cauza nu ai fost contactata. Asta nu ne scuza greseala, pentru care speram sa nu ramai suparata pe noi.
Multumim pentru intelegere.
Avand in vedere ca a fost prima mea interactiune (prima comanda) cu biobeauty, imi faceam griji ca nu va fi rezolvata problema. Dar ati dovedit ca sunteti mai mult decat profesionisti.
Multumesc de promptitudine si rapiditatea cu care s-a rezolvat problema. M-ati lasat mai mult decat multumita si surprinsa de surpriza gasita in coletul cu produsul meu.
Cu siguranta ca va voi recomanda si prietenelor si voi mai comanda de la voi.
Buna.Livrati si in R. Moldova?
Da, livram prin DHL. Daca introduci toate detaliile adresei tale, iti vor aparea costurile.
salve
vorrei ordinare dal vostro sito ma non ci sono i prezzi in euro, come posso avere la conversione e vorrei saper anche se spedite in italia.
grazie
Giuliana, grazie per il tuo interesse. Sì. effettuiamo consegne in Italia, il prezzo verrà visualizzato dopo aver inserito l’indirizzo completo. Il corso è 1 EUR = 5 lei, quindi puoi dividere tutto per 5, per avere il prezzo in EUR. Se hai bisogno di chiarimenti sui prodotti, scrivici a office@biobeauty.ro
Buna ziua! Livrati si in Malta? Dc da, cum as putea afla costul livrarii? Multumesc!
Buna, Giorgiana,
Da, livram. Daca iti introduci adresa compelta, costurile livrarii se afiseaza dinamic in functie de aceasta.
Zi frumoasa.
Buna ziua! Livrați și in Islanda? Mulțumesc
Buna,
Da. Dar trebuie sa introduci tu datele de livrare astfel incat sa se afiseze pretul.
Bună ziua! Am dat o comanda și am achitat cu cardul, însă pe cont la comenzi îmi precizează ca nu am niciuna. Voi primi notificări referitoare la starea livrării?